zondag 18 juni 2017

Stippen stippen en stippen



Het is zeer de moeite waard om dit ook eens te proberen. Deze techniek is geschikt voor alle kleurmiddelen, van potlood tot verf en is een ware uitdaging om goed te krijgen.

Ik ben benieuwd of jullie ook deze techniek gebruiken. Graag ontvang ik hiervan leuke kleurplaten. Deze zal ik onder dit bericht gaan plaatsen!

Mail de kleurplaten met als titel stippen naar jacquelinenorder1978.jn@gmail.com
Gemaakt door Renée de lange-Dijk



Ik inmiddels zelf 1 gestippeld .Het was een hele klus met de stippen. Maar het resultaat vind ik toch wel erg leuk.








Gekleurd/ gestippeld door Aline



De eerste kleurplaat is  al binnen.

Deze prachtige kleurplaat is gemaakt door Aline

De techniek ‘stippen’ gebruik ik al een langere tijd, maar niet te lang achter elkaar anders word ik er tureluurs van.😉











Ook van Emmy Hell kregen we een paar prachtige platen toegestuurd .. Dank je wel Emmy voor je mooie bijdrage!!


Hierbij mijn zelfgemaakte creaties met behulp van liniaal, passer en sjablonen.
Ik heb ook kleurplaten ingestippeld.









Ook ik (Jacqueline) heb een keer een poging gedaan om te stippelen ... Er waren grote vlakken waarvan ik niet wist wat ermee te doen dus heb destijds besloten dit op te lossen met stippels .... Vind het resultaat erg leuk zie hieronder :











































Geen opmerkingen:

Een reactie posten