vrijdag 16 februari 2018

De enige echte enorme kleurdoos voor volwassenen

Geschreven door: Ingrid

Van BBNC ontvingen  we de enige echte enorme kleurdoos voor volwassen om te reviewen. In deze kleurdoos zitten 48 potloden. Uiteraard testen wij deze potloden met plezier.


Het eerste wat me opvalt is dat de kleurdoos zeker enorm is. Hij heeft wel een mooie luxe uitstraling en het blik is ook lekker stevig.
Na het openen zie je een mooie selectie kleurpotloden in allerlei verschillende kleurtinten. Wauw wat een prachtige potloden. Ze nodigen uit om mee te gaan kleuren. Dus dat ben ik ook gaan doen.

Als eerste heb ik gekozen voor mijn kleurboek van Jan van Haasteren. Het valt me gelijk op dat kleurpotloden makkelijk kleur afgeven, je hoeft niet hard te drukken om kleur op je plaat te krijgen. Ze glijden ook makkelijk over het papier.


Als tweede heb ik dit schatje uitgeprint. Vaak op printerpapier moet je wat harder drukken om de kleuren mooi te laten uitkomen. Maar met deze kleurpotloden heb ik daar totaal geen last mee. Je hoeft ze maar amper op papier te zetten of ze geven al kleur af. De kleuren mengen ook makkelijk.


Tenslotte heb ik mijn prinsessenkleurboek gepakt. Dit papier is vrij glad waardoor het soms lastiger kleuren is met potloden. Zoals je kunt zien is dat met deze potloden geen enkel probleem. De kleuren komen mooi over en zijn duidelijk donker of lichter wat je wilt.
Al met al ben ik dus zeer tevreden over deze potloden. Zelfs na het kleuren van deze 3 platen is er nog geen puntenslijper bij deze potloden in de buurt gekomen. Het enige nadeel vind ik het blik het woord enorme is zeker van toepassing, waardoor het wat lastig mee te nemen en op te bergen is. Dit weegt echter totaal niet op tegen de kwaliteit van de potloden.
Ben je nog op zoek naar goede potloden voor een mooie prijs raad ik jullie zeker deze potloden aan.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten